LIBROS EN GALEGO

MERCA AQUÍ OS TEUS LIBROS

MERCA AQUÍ OS TEUS LIBROS
ENVÍO DE BALDE

martes, 15 de mayo de 2007

A duquesa de Monte Loureiro, 19

 EDIFICIOS INTELIXENTES
 
 Alexandre veu a pedir máis cartos para os seus investimentos.
 
 -Zapatero nos financia con un veinte por ciento, condesa.
 -¿E de onde lle saen os cartos a Zapatero?
 -Quiero decir que nos ha concedido una subvención de la partida destinada a I+D+i.
 -Eu ista vez só che concedo os bos desexos.
 -Es una inversión transcendetal para Galicia, condesa. Pondremos en marcha los primeros edificios inteligentes de España. Imagínese, condesa, los platos se autolavan, los suelos se autolimpian, las camas se autohacen,...
 -Carallo, credes deixar a Pepiño sen traballo.
 -O teu asistento recilaríase, tía. Pordír ser chófer, por exemplo.
 -Pouco traballo ía ter na miña casa de chófer, nena. Eu cando quero baixar A Coruña, achégome á Universidade a facer autostop.
 -¡Tía! ¿Estás tola? Se che sae un violador...
 -Atá hoxe todolos que me levaron foron rapaciños moi educados.
 
 A miña sobriña non é nada moderna, carallo. Hai que vivir cos tempos se non queres que te coma a velles.
 -¡Remata o mundo, duquesa!
 -¿Qué dis, carallo?
 -Díxomo Denise.
 -Sentate, Pepiño, e bebe unha copa diste licor de ameixas que merquei onte no Gadis.
 -¿Cómo le llama duquesa? -preguntou Alexandre.
 -A miña tía é a condesa da electricidade e a duquesa das augas subterráneas -respostou Eviña.
 
 Calei porque Alexandre é un home con cartos i a voda está para agosto, que senon íalle decir eu a Eviña o que son as augas subterráneas.
 -No 2.010 remata o mundo, duquesa. Temos que disfrutar os tres anos que quedan para o día do Xuicio do Pai do Ceo.
 -Lo mejor que puede hacer, condesa, es invertir sus ahorros en los primeros edificios inteligentes del Estado.
 -Se son coma o teu Cinema Paxariño, case prefiro xogar os cartos no Bingo.
 -Eu marcho pro Brasil, duquesa. Alí hai moitas mulleres para disfrutar.
 -¿Toleaches, carallo? Denise meteuche o demo no corpo, Pepiño. Quedas na miña casa e punto.
 -Pero remata o mundo.
 -Deixao ir.
 -¿Vaillo decir a don Uxío?
 -O meu fillo non precisa saber se remata o mundo, máis ben precisa pensar que continua. Só faltaba que baixe Deus a xuzgarnos antes de que él sea bispo da Coruña.
 -¿Su hijo, condesa? Pensé que no tenía hijos.
 -Teño moita familia de Dios, xa os coñecerás a todos o día da voda.
 -Por cierto, a mi madre le gustaría conocerla.
 -Que veña cando queira, neno. Nesta casa ten as portas abertas.
 
 A miña sobriña enoxouse porque non lle din outra presa de cartos falsos o seu noivo.
 
 -Xa llos darei cando che diga o sí quero.
 -Non lle vexo eu moitos modos de casar, tía.
 -Pois se non llos ves, hai que poñerllos.
 
 Pasado mañán ven a cear coa nai. Vou ter que adiantarlle a voda a xunio para que lle veñan as gañas de casar.
 



¡Descubre una nueva forma de obtener respuestas a tus preguntas!
Entra en Yahoo! Respuestas.

LIBROS