LIBROS EN GALEGO

MERCA AQUÍ OS TEUS LIBROS

MERCA AQUÍ OS TEUS LIBROS
ENVÍO DE BALDE

jueves, 28 de junio de 2007

A duquesa de Monte Loureiro, 28

 EN PALMA
 
 Levo catro días nas Baleares. O meu Uxío está moi ocupado preparando a súa primeira homilía coma bispo. Aloxaxe nun mosteiro de homes. Eu estou aloxada nun hoteliño moi acolledor de Palma coa miña sobriña Eva mías o meu asistento Pepe.
 
 -Vouche a poñer un acompañante de confianza, mamá -dixome o meu Uxío-. Don Jordi é un dos meus compañeiros do Vaticano.
 -Como queiras, fillo.
 
 Aceptei o acompañante para que estivera tranquilo, pero maldita gracia me fai levar un crego de paseo.
 
 Empecei a atoparlle a gracia cando coñecin a don Jordi.
 
 -Llamame Jordi, Clotilde.
 -¿Eres cura de verdad? -pregunteille. Aquel rapaz de pantalóns vaqueiros á moda e camisa a cadros, non tiña pintas de crego.
 
 -Pode falarme en galego, duquesa. O meu pai é de Xinzo de Limia.
 -¿Non me digas?
 -Sí, duquesa. Mamá é catalana.
 -¿E ti qué es?
 -Son mallorquín.
 
 Contoume que de neno pasaba as vacacións de vrán en Ciudadella. Alí fixose mallorquín.
 
 -Ciudadela está en Menorca -interrupiuno a miña sobriña.
 
 Eva non ten remedio. Quitalle a ledicia ata os pastores da Santa Nai Igrexa. ¿Qué máis da se Ciudadela está nunha illa ou noutra?
 -En Menorca sintome mallorquín.
 -Así se fala, meu neno. En en Mallorca sego sentindome galega, pero de diferente maneira: son unha galega con morriña. Os mares de Galicia si que son mares. ¿Sabes cal é a mellor praia do mundo? A de Riazor. Non hai Caribe que lle gañe.
 -¿Qué vai a decir vostede, duquesa?
 -Digoche o que di ata Deus: non hai emllor praia ca de Riazor.
 -Non blasfemes, tía.
 -Eviña, ¿por qué non buscas un mozo mallorquín? Xa vou cansa de aturar as túas parvadas.
 
 Non me fixo caso, pero polo menos ágora adicase a facer turismo e deixame en paz.
 
 Eu tamén fago turismo co crego Jordi. Onte fumos nun barquiño a Formentera.
 
 -Quero que coñeza a praia máis sexy do mundo, duquesa.
 
 Tremaronme as pernas. Aquel home levabame a unha praia nudista. Eu son moderna, pero non tan moderna como para tomar o sol espida.
 
 -A mín gostame moito máis ca praia de Molokai, en Hawai. Mire a auga, duquesa. Podese beber do limpa que está.
 -Pois bebea ti, carallo.
 -Non se enoxe, duquesa, que aínda é pola mañán.
 
 Deixeino alí prantado coma un nabo. A min as praias nudistas non me gostan. Se él cria ver ás suecas espidas, que non se privara.
 
 Voltei no barquiño para Palma.
 
 -¿Ya regresa, señora?
 -Esquencin a toalla no hotel.
 -No la entiendo -respostou o que vendía billetes.
 
 Calei. Non había nada que entender. Tampouco había nada que contar.
 



¡Descubre una nueva forma de obtener respuestas a tus preguntas!
Entra en Yahoo! Respuestas.

LIBROS