LIBROS EN GALEGO

MERCA AQUÍ OS TEUS LIBROS

MERCA AQUÍ OS TEUS LIBROS
ENVÍO DE BALDE

viernes, 31 de octubre de 2008

En dúas linguas

Mh-playa
 
Yo me presenté como poeta
y él no creyó mi profesión.
Le parecía cosa de Planetas,
Cervantes aplaudidos
por Majestades regias,
nombres desconocidos
asociados a un cheque.
 
Pois non, meu neno, non.
 
Poeta é ser bohemia,
canalla con un verso
bailándoche no sangue
que ven do corazón.
 
Barajé ante sus ojos
las cuartillas que escribo,
destapé manuscritos
con mi nombre maldito,
dejé que contemplara
la flecha de mi firma.
 
Esta soy yo.
 
Eu son a que escribo de cote
entre catro paredes
esquecida e soa.
 
Eu son a que sae a ventá
cunha presa de froles.
 
Eu son a que vive nunha illa,
nista cárcere miña,
celda que non merquei.
 
Eu son canalla, bohemia e maldita
poeta ao meu pesar.

 

LIBROS